Felfrissített tananyagok

A Vocational Online Collaboration for Active Learning – VOCAL projektünkben megvalósult tanártovábbképzés részeként a programban részt vevő tanároknemzetközi csoportokat alkotva egy-egy meglévő tananyagukat vették górcső alá és frissítették fel a képzés során elsajátított kompetenciáik segítségével. A jelenleg tesztelés alatt álló tananyagokról a fejlesztést vezető kollégák rövid promóciós videókat készítettek, amelyek a projekt youtube csatornáján megtekinthető, […]

Tovább olvasom


Visual Learning: COMMUNICATION – CULTURE – CONSCIOUSNESS

Központunk képviseletében Zarka Dénes, a Mérnöktovábbképző Intézet igazgatója részt vett a Műegyetemen működő Képi Tanulás Műhelye – Visual Learning Lab nyolcadik konferenciáján és előadást tartott a VOCAL projektben megvalósuló tanártovábbképzésről, melyben a tananyagok digitalizációjára, online és kollaboratív tevékenységek tervezésére és kulturálisan sokszínű tanulói közösséget tutorálására vonatkozó készségek elsajátítására van lehetőség. Az elkészült tananyagok szabadon hozzáférhetőek […]

Tovább olvasom


Újabb projekt óvodapedagógusok és általános iskolai etika tanárok támogatására

Központunk új projektben kezdte meg a munkát. Az AVAL – Added VALue Learning for Preeschool Teachers & Pedagogical Coordinators, azaz Jó gyakorlatok és hozzáadott érték a tanulásban a kisgyerekkori nevelők és pedagógiai koordinátorok részére című projekt Erasmus+ támogatásból valósul meg, a madridi székhelyű World Association of Early Childhood Educators (AMEI-WAECE) szervezet koordinációja mellett. A projekt […]

Tovább olvasom


Megjelent a VOCAL projektünk első hírlevele

A BME vezetésével megvalósuló VOCAL projekt továbbképzésének célja, hogy felkészítse a programban részt vevő tanárokat a tananyagok digitalizációjára, online és kollaboratív tevékenységek tervezésére és arra, hogy kulturálisan sokszínű tanulói közösséget tutoráljanak. Mindezt a gyakorlatban is kipróbálják, partnerintézményenként egy tananyag kerül átdolgozásra, a képzés részeként, kollaboratív formában. Figyelmükbe ajánljuk a projekt első hírlevelét, melyben linket találnak […]

Tovább olvasom


Kooperáció a tananyagfejlesztésben

November 3-án, pénteken kerül sor az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztési Kutatócsoport II. konferenciájára, melyet a Központunk vezette VOCAL (Vocational Online Collaboration for Active Learning) projekttel együttműködve szervez, a BME Tanárképző Központjának támogatásával, melyre minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk! Időpont: 2017. november 3. (péntek) 13-17 óra Helyszín: BME Q épület A139. – Biszterszky terem  Előadások Benedek András, […]

Tovább olvasom


Egyhetes továbbképzés tanároknak Heilbronnban

A BME vezetésével megvalósuló VOCAL projekt továbbképzésének célja, hogy felkészítse a programban részt vevő tanárokat a tananyagok digitalizációjára, online és kollaboratív tevékenységek tervezésére és arra, hogy kulturálisan sokszínű tanulói közösséget tutoráljanak. Mindezt a gyakorlatban is kipróbálják, partnerintézményenként egy tananyag kerül átdolgozásra, a képzés részeként, kollaboratív formában. A projektben részt vevő intézmények szeptember 18. és 22. […]

Tovább olvasom


Újra elindul az egyetemek digitális átállásának katalizátorairól szóló tanfolyamunk

A BME részvételével zajló Transforming Universities for the Digital Age – D-TRANSFORM projekt a személyes részvétellel zajló vezetőképző iskolák mellett elindított egy vezetőképző MOOC-ot, amelyben a digitális oktatási tartalmak és az ehhez kapcsolódó felhalmozott tudás hatásait vizsgáljuk az egyetemi stratégiák kialakítására. A tananyag három év szakértői munkájának eredménye, a tanfolyamot a Politecnico di Milano – […]

Tovább olvasom


Csatlakozzon most induló tanfolyamunkhoz az egyetemek digitális átállásának katalizátorairól

A BME részvételével zajló Transforming Universities for the Digital Age – D-TRANSFORM projekt a személyes részvétellel zajló vezetőképző iskolák mellett elindított egy vezetőképző MOOC-ot, amelyben a digitális oktatási tartalmak és az ehhez kapcsolódó felhalmozott tudás hatásait vizsgáljuk az egyetemi stratégiák kialakítására. A tananyag három év szakértői munkájának eredménye, a tanfolyamot a Politecnico di Milano – […]

Tovább olvasom