IPER TOOLS

Innovative Proposal for an Experience of Research, Training for over 50, Organization for Labour and Solidarity Innovatív ajánlás az 50 éven felüliek képzésének, munkaerőpiaci és társadalmi helyzetének felmérésére A projekt rövidítése: IPER TOOLS A projekt célkitűzése: A projekt célja, hogy elemezze azokat a tényezőket, melyek közrejátszanak abban, hogy az 50 év feletti munkavállalók nagy arányban […]

Tovább olvasom


MASSIVE

Modelling Advice and Support Services to Integrate Virtual Component in Higher Education A virtuális komponens felsőoktatásba való integrálását segítő tanácsadási és támogatási szolgáltatások modellezése A projekt rövidítése: MASSIVE A projekt célkitűzései: A MASSIVE projekt célja egy olyan szolgáltatási modell megtervezése, amely abban segíti a hagyományos európai egyetemeket, hogy sikeresen integráljanak virtuális komponenseket az oktatásba. A […]

Tovább olvasom


IOR

Innovatív Oktatástámogatási Rendszer —Kutatási tér pályázat A projekt rövidítése: IOR A projekt célkitűzése: Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal által meghirdetett Innovatív Oktatástámogató Rendszerek (IOR 2004) pályázaton a 11 konzorciumi partnerrel, köztük hét felsőoktatási szervvel induló InfoPark Rt. egy web alapú “Kutatási tér” kifejlesztésére nyert támogatást. A konzorcium “InfoPark ETR/SAP integrált egységes IOR rendszer Kutatási tér” […]

Tovább olvasom


LEONIE – NFI workshop

Az európai oktatás és képzés jövője és a magyar felnőttképzés perspektívái A Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ —együttműködve a Pécsi Regionális Képző Központtal —2004. szeptember 30-án és október 1-jén rendezte meg Pécsett Az európai oktatás és képzés jövője és a magyar felnőttképzés perspektívái című szemináriumot és workshopot. A rendezvényt az EU Socrates program által támogatott LEONIE program (Learning […]

Tovább olvasom


E-módszerTAN

Az Apertus Közalapítvány módszertani fejlesztésre kiírt 2001. évi 3. pályázatán (T013 PR IV.) az Eduweb Távoktatási Rt. főpályázóságával benyújtott, Az Apertus Közalapítvány egységes e-tananyag-specifikációjának és értékelésének kidolgozása, implementálása és támogatása (röviden: E-módszerTAN) című pályázat nyert. A projekt megvalósításában az alábbi szervezetek vettek részt társpályázói minőségben: Eduweb Távoktatási Rt. Antenna Hungária Magyar Műsorszóró és Rádióhírközlési Rt. […]

Tovább olvasom


TeSZT-VIP

Tanulási szokásokat támogató vállalati információs portál A projekt rövidítése: TeSZT-VIP A projekt célkitűzése: A projekt célja egy olyan portál megvalósítása, amely egyrészt könnyen megtanulható, felhasználóbarát módon működő ellenőrzött információcserét, másrészt oktatástechnológiai szakértői rendszerként a szükséges belső oktatások viszonylag olcsó és hatékony megvalósítását biztosítja. A rendszer olcsósága a médiafüggetlen megközelítésben ragadható meg, azaz a felhasználó szervezet […]

Tovább olvasom


L-CHANGE

European Observatory on IST-related change in learning systems A projekt rövidítése: L-Change A projekt célkitűzése: A projekt fő célja, hogy folyamatosan nyomon kövesse és elemezze mindazon informatikai változásokat és fejlesztéseket amelyek hatással vannak és végbemennek a (köz)oktatásban, a szak- és felnőttképzésekben és az életen át tartó tanulásban, továbbá, hogy létrehozzon egy folyamatosan frissített adatbázist az […]

Tovább olvasom


EUROLEARN

Az EUROLEARN hálózat az Európai Unió EUREKA programjának eLearning megoldások fejlesztésére, projektek kezdeményezésére, elősegítésére irányuló tematikus hálózata (umbrella). Az EUREKA az európai piacorientált K+F együttműködés (European market oriented R&D cooperation) és Európa világpiaci versenyképességét hivatott biztosítani az ipari, technológiai kutatások koordinálása és összefogása révén. Vegyen részt az érdeklődés felmérését és partnerkeresést szolgáló online felmérésben (az […]

Tovább olvasom


Phare Regionális Távoktatási Központ

A Műegyetemi Távoktatási Központ keretében 1998 áprilisában hoztuk létre a Phare Multi-country Programme in Distance Education támogatásával a Phare Regionális Távoktatási Központot. A programnak köszönhetően tizenegy országban 40 regionális központ jöhetett létre, Magyarországon négy: a Dél-magyarországi Regionális Távoktatási Központ Szegeden, a Szegedi Tudományegyetemen (SHR-DEC), az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ Miskolcon, a Miskolci Egyetemen (NHR-DEC), a […]

Tovább olvasom


PRÉMIA

A PRÉMIA programról röviden A Nyitott Szakképzésért Közalapítvány által támogatott egyéves fejlesztési program. A program címe Nyitott szakképzési PRogramok Értékelése, MInősítése, Akkreditálása, regisztrálása, informatikai hálózatba illesztése és felhasználása Résztvevői Műegyetemi Távoktatási Központ (főpályázó) Dialógus Informatikai Iskola Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet SZÁMALK Rt. Oktató és Konzultációs Központ Békéscsabai […]

Tovább olvasom