Mesterséges intelligencia a hallgatók és az oktató közötti kapcsolat erősítésére

Személyesebbé és hatékonyabbá tehető a távoktatás a BME Oktatásinnovációs és Felnőttképzési Központ robotokat is alkalmazó I-Tutor szoftverével. “Távoktatásban nagyon ritkán van lehetőség olyan jellegű megfigyelésekre és személyes kapcsolatok kiépítésére, amelyeket az I-Tutor tesz lehetővé” – mondta a bme.hu kérdésére Zarka Dénes, aki a BME Oktatásinnovációs és Felnőttképzési Központ (OIFK) részéről koordinálta az intelligens tutoráló szoftver fejlesztését. “Olyan eszközt hoztunk létre, amely fizikai jelenlét nélkül segíti az oktatót abban, hogy nyomon kövesse a hallgatók tevékenységét, érdeklődését és eredményeit, míg a hallgatókat abban támogatja, hogy a könnyebben és mélyebben be tudják fogadni a tananyagot.” Tovább a cikkre

Leave a Reply