Milyen egy ideális adatértelmezési és adatkommunikációs tananyag?

Az ipar egyre több adatot generál, ezzel foglalkoznak többek között a dolgok internetje illetve a big data elméletek, és ez az adathalom erős analitikus készségeket kívánnak meg a legkülönbözőbb területen dolgozóktól. Az adatok értelmezése és ennek a kommunikációja kulcsfontosságúvá vált a cégek, intézmények számára, és az adattudós (data scientist) egyre keresettebbé válik. A tanárok és oktatók adatelemzési és adatkommunikációs készsége nem csak a kutatásaik és azok bemutatásának minőségi kérdése: nem csak szűkebb szakmai adatokat kell értelmezniük, de a hallgatóikra és azok igényeire vonatkozó adatokat is.

A DUCK projekt egy 30 órás multimédiás, kevert módszerű tananyag kidolgozását tűzte ki célul, mely három modulból áll majd: problémaelemzés, adat elemzés, adatkommunikáció modulokból. A kidolgozott tananyag szakképzésben, felsőoktatásban és felnőttképzésben való bevezetésre is alkalmas lesz. Elvégzését követően a tanárok és oktatók (valamint tanulóik) képesekké vállnak hatékonyabban elemezni és prezentálni az adatokat, ezáltal gazdagodik az oktatásuk minősége és javulnak az elhelyezkedési lehetőségeik is.

Összeállítottunk egy kérdőívet arról, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelnünk egy hasznos, széles körben alkalmazható tananyag kifejlesztésekor: melyek a legfontosabb készségek, amelyeket el szeretnének sajáítani, melyek a legkedveltebb elérési útvonalak és a tanárok vajon melyik tanulási módszert kedvelik legjobban?

A kérdőív kitöltésével Ön is hozzájárul, hogy egy magyarul is elérhető, jól használható tananyag készüljön el. Kitöltése 5 percnél nem vesz több időt igénybe.

A kérdőív kitöltéséhez kattintson ide.

Köszönjük az idejét és az együttműködését!